لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸/۵/۱۷

اسماعیل هوشیار / چند کلام انسانی با باراک اوباما به بهانه تولدش


در خبرها خواندم که دولت آمربکا محمود احمدی نژاد را به رسمییت شناخته است ! زیاد دور از انتظار نبود . از همان ابتدای قیام مردم ایران علائمش دیده شده بود . از همان روزی که وزیر خارجه سیستم شما در یک موضع گیری نگرانی خودش را از قیام مردم ایران اعلام کرد که : دولت ایران قطعا توان کنترل اوضاع ( سرکوب ) را دارد !
من یک ایرانی مخالف رژیم ایران در تبعید هستم . از سال 1358 در کنار مجاهدین بودم و 5 سال زندانی ارتش آمریکا در عراق و زندان تیف ، به جرم جدا شدن از مجاهدین و یا مخالفت با رژیم ایران ؟!
اینکه شما به لحاظ شخصییت فردی چه جور آدمی هستید زیاد شناخت ندارم . اما تفاوت چندانی با آدمهای دیگر نمیکنید . تمام انسانها جدای از کارکردهای مشترک فیزیکی ، زمینه های مشترک عاطفی ، احساسی ، و......خیلی اشتراکات دیگر هم دارند . فارغ از رنگ پوست ، نژاد ، جنسیت ، سرزمین و......انسان ، انسان است و راهی که تا به امروز طی کرده ، قیمت زیادی تا به امروز داده است .
اما به لحاظ شخصییت سیاسی و اینکه شما رئیس جمهور اونجا هستید و همه میدانیم کسی که رئیس جمهور اونجا شد خیلی از عواطف انسانی را یا باید در درون خودش بکشد و یا سرکوبشان کند . شما به عنوان رئیس جمهور اونجا نماینده سیستمی هستید که ارزش انسان در آن دستگاه از یک رباط هم کمتر است. سیستمی که احمدی نژاد را به رسمییت میشناسد ، چراغ سبز حمله به زندانیان اشرف را میدهد ، با رجوی دل و جیگر میخورد ، با خامنه ایی سودای مذاکره دارد ، با پوتین عشق بازی میکند ، با رهبر کره شمالی ملاقات میکند....و کلا با تمام مردم دنیا در حال بازی بازی کردن است .
برای سیستمی که شما سخنگویش شده اید فرقی نمیکند که چه موجوداتی در ایران و یا هر جای دیگر حاکم است .در این بازیها چقدر آدم میمیرد ....چقدر ویرانی به بار میآید....از ویتنام و ژاپن و عراق و ایران و.....همه دنیا ! این حرف من نیست این را یک عضو وزارت خارجه آمریکا در زندان تیف به ما گفت که : برای ما اصلا مهم نیست که در ایران شاه یا خمینی یا رجوی و یا چه کسی سر کار است تنها چیزی که برای ما مهم است باز بودن شیر نفت و تامین منافع سیستم ما در سطح منطقه ایی و جهانی است . بقیه اش بازی و تعارف است ....ما که میدانیم هم سلاح اتمی بهانه است و هم شعار مرگ بر آمریکا !
آقای باراک اوباما که به عنوان رئیس جمهور اونجا معرفی شده اید منافع سیستم بیماری که شما نماینده اش هستید همیشه ایجاب کرده ، تا زشترین و کثیف ترین نقشهای تاریخی را به نام خودش ثبت کند . از جنگهای آنچنانی در اقصی نقاط جهان ....تا انفجار اتمی....تا آن تصمیم کثیف در نشست گوادلوپ بر سر سرنوشت مردم ایران....تا بلعیدن عراق و تا امروز و تا روزی که جوامع بشری از این بازیهای غیر انسانی سیستم شما خسته و نسبت به قدرت تخریب آن آگاه و نهایتا همتی و شروعی تازه ، که اسمش تکامل است . تکاملی که آخرین حلقه آن انقلابی بود که از زندان باستیل شروع شد و این داستان ادامه دارد ! خوشبختانه .
تاریخ انسان همه چیز را به خاطر خواهد سپرد .
آقای باراک اوباما : برای شما و اعضای خانواده ات در زندگی شخصی ، مثل بقیه انسانهای دیگر آرزوی سلامتی میکنم .اما برای سیستمی که شما آن را نمایندگی میکنید آرزوی پایانی سریع و برق آسا را دارم تا شاید تاریخ انسانییت آغاز شود .
به امید آن روز

اسماعیل هوشیار
05.08.2009
ژنو

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 

Copyright © 2009 www.eshterak.net