لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸/۲/۱۱

رضا کمانگر/ قتل دلارا به پرونده جانیان حاکم بر ایران اضافه شد

صبح روز جمعه 1 ماه مه دلآرا دارابی را بدون اطلاع قبلی وکلایش و در اوج قصاوت حاکمان اسلامی بدار آویخته شد.
دلآرا 6 سال پیش در سن 17 سالگی مرتکب جرمی شده که حتی در بی دادگاه رژیم جنایکار اسلامی نتوانستند اسپات کنند که دلآرا مرتکب قتل شده است. به گفته وکیل مدافع دلآرا، دلایل زیادی بر بی گناهی دلآرا وجود دارد که او نمیتوانسته قاتل باشد.
اما اینکه دلآرا مرتکب جرم شده بود یا نه، اما قاتل اصلی سران ریژیم اسلامی هستند، حاکم شرع و رئیس قوه قضایه و دیوان عالیشان هستند.
این قوانین پوسیده 6 سال است دلآرا نوجوان را با کابوس تناب دار شب را به روز و روز را به شب سپری میکرده، چرا که مشتی آخوند انگل زیر عنوان رئیس دادگاه، حاکم شرع و دیوان عالی و قوه قضایه در اوج آرامش و در نهایت تسلط بر اعصاب خود، روز و ساعت کشتن دلآرا را تصویب کرده و در نهایت بزدلی بدون اطلاع به وکیل مدافع و خانواده حکم دلآرا را اجرأ میکنند. دلایل کشتن دلآرا با حکم ارتجاعی قصاص اجرأ شده است.
کشتن دلآرا، دهن کجی سران رژیم به تلاش و خواست میلیونها نفر در سراسر دنیا برای نجات او از اعدام و جنبش لغو اعدام بود.
سران رژیم اسلامی طی 30 سال گذشته با اجرایی صدها هزار قتل عمد که در پرونده دارند، مردم تشنه آزادی و برابری را در روز شماری برای بزیر کشیدن این رژیم جنایتکار قرار داده است که فرصت محاکمه عادلانه سران رژیم را بجرم جنایت علیه بشریت فراهم کنند. بی تردید دادخواهی از دلآرا پرونده جنایت رژیم را چندین برابر کرده است!
کشتن دلآرا دارابی باید سران کشور های به اصطلاح طرفدار حقوق بشر را متقاعد کرده باشند که لاس زدن برسر حقوق بشر با سران جنایتکار رژیم اسلامی بی فایده است! اینها اگر صداقتی در چنته دارند باید لانه های جاسوسی رژیم را که زیر عنوان سفارت را بعنوان اعتراض به اجرایی حکم اعدام دلآرا و ادامه اجرایی احکام اعدام ببندند و جاسوسان را که با عنوان دیپلمات حضور دارند را اخراج کنند.
من ضمن نفرت عمیق از این جنایت به خانواده دلارا و همه مبارزان رهایی انسان تسلیت میگویم.
1 مه 2009

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 

Copyright © 2009 www.eshterak.net