لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸/۲/۷

نسان نودينيان / "اسكاندال گيت" جدید حضرات در دفاع از حرمت و حقوق انسانها!


فواد عبداللهي از اعضاي كميته مركزي حزب حكمتيست در مطلبي با تيتر:«ما احتياجي به اعلام خرد شدن اراده هيچ احد الناسي نداريم» اتهام كثيف و ضد ارزشي را به ايرج فرزاد كمونيست مشهور و از بنيانگذاران حزب كمونيست ايران و حزب كمونيست كارگري٬ وارد كرده است. خالد حاج محمدي در نشريه رسمي اين حزب، تلاش بی ثمری کرده است تا اين افتضاح را به عنوان "سیاست غیر رسمی" و در مقوله "آقا ما نظر افراد خود را سانسور نمیکنیم" بشيوه همیشگی اين حزب تعمیر و رفو کند. و باز مثل همیشه فکر کرده اند که مردم "قرار و مصوبه" های "رسمی حزب گرانقدر که دست بر قضا با مهر و امضای این "مقام رسمی"، حرمت سیاسی انسانها را در انظار عام "تقبیح" کردند، به این زودی فراموش کرده اند. نه دوستان محترم! فواد عبداللهی بی تقصیر است و او کاری جز اینکه بخش کوچکی از مواضع رسمی تان را طرح کند کاری نکرده است. ما چاره ای نداریم جز اینکه از روش قربانی کردن فواد عبداللهی فاصله بگیریم و بار ديگر در مقابل شيوه و روشهاي "مصوب"، "رسمی" و از زبان مقامات رسمی این حزب و مشخصا حاج محمدی و کورش مدرسی و آذر مدرسی و ضد ارزش ها، بددهنی ها و اتهام پراكني هاي رهبري این "حزب" بايستيم٬ افكار عمومي٬ مردم آزاديخواه و اپوزيسيون مسئول و احزاب كمونيستي را با پديده جديدي در ميان اپوزيسيون آشنا وسیاستهای غیر انسانی را که "رسما" از طرف این حزب نمایندگی میشوند را افشا كنيم و هشدار هاي مسئولانه خود را اعلام كنيم.
دیگر به تدریج برای عموم روشن شده است که مواضع "رسمی" و مقامات رسمی و نشریات رسمی حزب خالد حاج محمدی ها اتهام زني به كمونيستها٬ به اپوزيسيون سرنگوني طلب و فعالين سياسي همان روش را بكار ميبرد كه وبلاگ «تريبون ماركسيسم» بكار گرفته است. افكار عمومي و مردم بايد بدانند كه روشهاي ضد ارزش و نازل رهبري حزب "حكمتيست" دیگر حد و مرزي ندارد. و این از ویژگیهای هر سکت حاشیه ای و فاقد تاریخ و سنت است. این حزب بيست سال بعد از مجاهد، اينبار بشيوه نازل هر كس و منتقدي را كه به "سياستهاي" اين حزب نقدي دارد٬ «پروكاتور پليس» ميداند. فالانژیسم ضدانتقادی، ممکن است برای مدتی کوتاه اینها را از مخمصه نوسانات سیاسی و تز و تحلیلهای اینها که با تغییر جو و فضای روز "به روز" میشوند، خلاص کند، اما قطعا روش احیا سنتهای انقلاب ایدئولوژیک وبی نزاکتی ناشی از "قاطعیت" در شیوه های ضدانتقادی به نام کمونیسم غیرممکن است. تلاش برای فاصله گرفتن خالد حاج محمدی، این مقام "رسمی" از "نظرات فردی و غیر رسمی" فواد عبداللهی گوشه ای از این تناقض شکننده را به جلو صحنه رانده است.
در ظرف سه سال گذشته رهبري حزب حكمتيست روش اتهام زني٬ بد دهني و افترا را در مقابل منتقدين خود و رفقايي كه از رهبري سابق اين حزب كه صفوف حزب حكمتيست را ترك كرده اند٬ بكار برده است. ماجراي مش قاسم٬ و "دنده خلاص" (بقلم يكي ديگر از اعضاي رهبري حزب٬ بهرام مدرسي٬ كه در سايت شخصي اش بايگاني است)٬ و مطالب پاسخ ۶۷ ٬ «که هر مخالف سیاسی و هر منتقد سیاستهای کورش مدرسی، را به دچار شدن به عارضه "روانی" متهم کرده و آنان را تا مرز "دیوانگی" کشاند بخشی از "تاریخچه" این جریان است. قرار تقبيح در مورد ايرج فرزاد و عبدالله شريفي٬ و اينكه بقلم يكي از اعضاي رهبري اين حزب آذر مدرسي اپوزيسيون مخالف جمهوري اسلامي و مشخصا کومه له به «شاخه اطلاعات» جمهوري اسلامي وصل شدند٬ و اينكه حرمت انساني ده ها نفر كه به هر درجه درست و نادرست در مقابل سياستهاي اين حزب نقد داشته زير پا گذاشته شده٬ براي خواننده٬ مصاحبه خالد حاج محمدي روشن شده باشد كه ادعاي تفاوت و دوگانگی بین سياست رسمي و غير رسمي يك ژست نمايشي و تلاشی ناموفق برای عبور از تازه ترین افتضاح سیاسی اینهاست. و عجیب است که اینها رویشان شده است که پس از این همه شیرین کاری و افتضاح پشت افتضاح، "دریغ از یک جو شعور" را به رخ مخالفین خود بکشند. کسی که توجیهات نازل خالد حاج محمدی را میخواند باید به اینها بگوید: واقعا که "دریغ از یک جو شعور"!
"باید قاطعانه و به دور از هر گونه حسابگری، علیه این موج که به نام کمونیسم، و بدتر از آن به نام منصور حکمت و "حکمتیسم"، روایتها و سنتهای انقلاب ایدئولوژیکی و فالانژیسم ضدانتقادی را احیا کرده است، ایستاد و سد محکم و غیر قابل عبوری بنا کرد. سابقه و پیشینه دلخوریها و حتی اختلافات سیاسی هر چه بوده است، و مدال و برچسپ حقانیتها و عدم حقانیتها در مباحث چند سال اخیر به گردن و سینه هر کس آویزان و زده شود، در برابر این شارلاتانیسم و هوچیگری که به نام چپ و کمونیسم براه انداخته شده است، باید ایستاد. این را جامعه از ما میخواهد، طبقه کارگر و جنبش انقلاب سوسیالیستی از ما میخواهد و وفاداری به آرمانهای والا و انسانی کمونیسم به ما دیکته میکند".
نسان نودينيان آپريل ۲۰۰۹

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 

Copyright © 2009 www.eshterak.net