لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸/۷/۲۴

پری قدمی / می گویند خبر مرگ آقا شایعه است!

گویی از یه جایی درز پیدا کرده که یه جنایتکار بزرگ،یه شکنجه گر بی رحم، یه زندانبان بزرگ دیگر در بین تظاهرات کنندگان نیست، که بتواند سزای اعمالشان را نشان دهد!
چند روزی در کشور پچ پچ و همهمه ای بر پاست. گویا عده ای خبر مرگ آقا را تایید می کنند! عده ای دیگر تکذیب؟! همچون تابناکی ها و کسانی چون لباس شخصی ها که قلاده هایشان دست آقاست!!

خبر مرگ آقا اگر صحت داشته باشد که هیچ، اما امیدوارم که خبر مرگ آقا کذب باشد یکی از کذب های بزرگی که همواره در طی سی سال سردمداران زور و قدرت هر وقت اوضاع را آشفته و ناسامان می دیدند تابوت روی تابوت میگذاشتند و اعلام می کردند شهدای بی نام و نشان ملت بیچاره را به بازی می گرفتنند یک بازی احساسی برای تداوم رژیم نکبت بار جمهوری اسلامی.
راست می گویم رفیق جان یادت رفته همین سه سال پیش بود که شنیدی هفت حوض (ببخشید میدان نبوت) را می گویم یادت آمد رفیق تلفن کردی و گفتی پری شهدای بی نام و نشان آوردند بریم صواب داره من به تو چیزی نگفتم دیگر نمی خواستم احساست را بیش از این به بازی بگیرم!
من آمدم نه برای اینکه باور کنی به تابوت های خالی ایمان داشتم. نه آمدم تا ببینم چگونه خود را به جریان آب سپرده ایم؟! مادرانی که گویا منتظر جگر گوشه هایشان بودند، زنان جوانی که منتظر همسرهایشان با یک دنیا احساس دوست داشتن آنجا بودند، خواهرانی که برادر را صدا می کردند، های های می گریستند و نوحه ای از آهنگران فضای هفت حوض را متاثر کننده ساخته بود. عصر پنج شنبه و دعای کمیل با شهدای گمنام با رفص نور ملایمی که بنفش رنگ بود، هر انسانی تحت تاثیر واقع می شد! وای من هم داشتم تحت تاثیر قرار می گرفتم وای داشتم با لاله های پرپر جنگ تحمیلی وداع می کردم اشک بر چشمانم پیروز گشته بود و گریه راه خود را درصورتم پیدا کرده بود!!!
جمعیت عظیمی همچون من و تو گول خورده بودند. در بین راه گمت کردم و تصمیم گرفتم که از همراهی با دو هزار شهید بی نام و نشان منصرف شوم (نه ببشخید لاله های پرپر جنگ تحمیلی که برای دفاع ازمن و تو رفته بودند شهید شده بودند)...
خاطره ای کوتاه گفتم که بدانی چرا شایعه خبر مرگ آقا را پخش کرده اند. هر چند امیدوارم که زنده باشه و خبر مرگش شایعه نه اینکه فکر کنی از مزد بگیران خامنه ای هستم نه اینکه فکر کنی اطلاعاتی و نفوذی و سپاهی و لباش شخصی و ... هستم. دوست دارم زنده باشه تا سرنگونی جمهوری اسلامی دوست دارم شاهد محاکمه شدنش باشم توسط مردم در دادگاه های مردمی. حیفه که به همین راحتی بمیره باید باشه و حساب پس بده... ما بچه های متولد سالهای ۱۳۵۷ که به نسل سومی ها معروفیم حق و حقوق پایمال شده ی خود را می خواهیم. خیلی سوال ها داریم که باید جواب بده! اولین سوال چرا در دوران ریاست جمهوری اش آن همه آزاد اندیش و آزادی خواه را قتل عام کرد؟ چگونه می توانست شاهد آن همه شکنجه ی زندانیان باشد؟ آیا خبرها به او داده نمی شد؟ چه وعده ای به او داده شده بود که این چنین بی رحمانه می کشت و می تاخت؟؟؟ خامنه ای امیدوارم که خبر مرگت یک دروغ باشه هر چند که اگر واقعیت هم باشد کسی خوشحال نخواهد شد چون یاد دروغ هایت در نمازجمعه می افتند. نفرتشان از تو پر رنگ می شود. راستی اگر خبر مرگت راست باشد به آرزویی که درسر پرورانده بودی رسیدی اره یادم می اد توی خطبه های نمازجمعه بعد از تجمات اعتراض آمیز التماس می کردی به مولایت،آقایت ای سید ما جان ناقابلی دارم، که حاضرم در راه اسلام تقدیم تو کنم ... حالا حتما سیدت، مولایت، آقایت به استقبال آمده با یک تبر برای قطعه قطعه کردنت چون او هم از این هم خشونت بر جوانان به تنگ آمده است!
آقایت با مرگ ندا و سهراب و کیانوش و مصطفی و ترانه و پریسا و ... به خشم آمده گفته بود: گفتم بکش ولی نه این همه!
خامنه ای دلم برات می سوزه فکر کردی آدم زیاد بکشی میری توی بهشت ولی افسوس دیدی که باختی... حالا می تونی برگردی این دنیا و بگی از اون دنیا آمدی شاید بتوانی که به آتش خشم میلیون ها زن و مرد به ستوه آمده از جمهوری شکنجه و زندان و اعدام و سنگسار ابی بریزی و بتوانی اوضاع را به نفع خود و اوباشانت کنترل کنی.
هر چند که دیگر هیچ محبوبیتی در بین شهروندان ایرانی نداشته و نداری خیالت جمع.
ختم کلام: اگر می خواهی با احساساتمان بازی کنی دیگر این بازی قدیمی شده چون سالها شاهد تابوتهای خالی برای کنترل اوضاع بوده ایم... حالا خود تصمیم بگیر خبر مرگت دورغ باشد یا راست؟!

نویسنده: پری قدمی
مدیر وبلاگ پرواز تا آزادی





عکسهایی که منعکس کننده احساسات مردم به خبر مرگ آقاست!
منبع عکسها: سایت پیک ایران


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 

Copyright © 2009 www.eshterak.net