لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۸/۵/۱۱

برهان دیوارگر / محمد علی دادخواه را فراموش نکنیم

محمد علی دادخواه وکیل خوشنام و انساندوستی که به رایگان وکالت هزاران پرونده سیاسی را تقبل کرده بود به اتهامات واهی بازداشت شده است و با گذشت دهها روز هنوز هیچ خبری از وضعیت وی وجود ندارد. و متاسفانه در این فضای خفقان و توحشی که رژیم هار و ضد بشری جهموری اسلامی حاکم کرده است محمد علی دادخواه به فراموشی سپرده شده است .
وقتیکه من در سال 1384 بوسیله مامورین اداره اطلاعات شهرستان سقزدراستان کردستان بازداشت شدم ،هیچکدام از وکلای سقز به دلیل سیاسی بودن پرونده و شاید هم ترس از وزارت اطلاعات مستقر در سقز حاضر به قبول پرونده من نشدند . اما در زندان وقتی که به من اطلاع دادند که محمد علی دادخواه به رایگان دفاع از پرونده شما را به عده گرفته است از این همه نوعدوستی قبلا خوشحال شدم و رنج ،غم و فشار بازجوهای اطلاعات را فراموش کردم.
دوستان عزیز محمد علی دادخواه با قبول پروندهای فعالان سیاسی ،کارگری ، زنان، دانشجویان و معلمان و دیگر فعالان اجتماعی وعضو کانون مدافعان حقوق بشر اینک در زندان است و ما باید با اعترض به بازداشت و ادامه این وضعیت خواهان آزادی فوری وی باشیم.
محمد علی دادخواه جرمی به جزنوعدوستی و خدمت به انسانیت مرتکب نشده بود و جمهوری اسلامی هم به همین خاطر وی را بازداشت کرد تا دوباره وکالات کسانی که در این فضای سرکوب بازداشت شده اند را به عهده نگیرد. تا بتوانند در غیاب وکلا هر چه بیشتر چتر خفقان را بگستراند و زندانیان را در بی حقوقی کامل به دست بازپرسان و شکنجه گران بسپارد. ضمنا جناح احمدی نژاد از این فرصت استفاده می کند تا دانشجویان، تشکل های زنان و زنان آزادیخواه، کارگران و تمامی اقشاری که رو در روی جمهوری اسلامی هستند را به شدیدترین وجه ممکن سرکوب نماید. وقاحت سردمداران اسلام ایران به حدی است که حتی به همکار وی (عبدالفتاح سلطانی) اجازه نداده اند که در مراسم خاکسپاری خواهرش که فوت کرده است شرکت نماید. از همین بی حقوقی می توان حدس زد که در زندان چه شرایطی را حکمفرما کرده اند
دوستان عزیز محمد علی دادخواه این انسان مبارز و خواهات عدالت برای موکلانش که در زندان بودند نهایت تلاشش را میکرد وصدای زندانیان در بند بود وبرای آزادی فعالان سیاسی،فعالان کارگری ، دانشجوئی و زنان فعالانه کار میکرد .حالا که وی در زندان میباشد وظیفه همه ما است که مراتب اعتراض خود را نسبت به ادامه بازداشت وی اعلام نمائیم وخواهان آزادی فوری و بی قید و شرط او و دیگر همکارانش باشیم دوستان ماباید اکنون که این وکیل انسان دوست در زندان است وکالت او را به عده بگیرم و برای آزادی او تلاش کنیم.
برهان دیوارگر
1/08/09

لینک های مرتبط:

آخرین وضعیت پرونده محمدعلی دادخواه و شادی صدر
گزارشگران بدون مرز بازداشت محمدعلی دادخواه را محکوم کرد

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 

Copyright © 2009 www.eshterak.net