لینک جدید اشتراک

www.eshterak.info

۱۳۸۷/۱۲/۱۳

رضا کمانگر / فرزاد کمانگر را از اعدام نجات دهید!


به همه آزادیخواهان!
نزدیک به یک هفته است فرزاد کمانگر از بند عفونی و خطر ناک رجایی شهر را ربودند تا بدون اطلاع خانواده و وکیل مدافعش اعدامش کنند.
وجدانهای انسان!
فرزاد را میخواهند قربانی بکنند چرا که او یک معلم آزاد اندیش است! فرزاد را میخواهند بکشند چرا که معلمان سراسر کشور خواهان بهبود وضعیت شغلیشان هستند! فرزاد را میخواهند اعدام کنند چرا که کارگران خواهان افزیش دستمزدشان هستند! فرزاد را میخواهند دار بزنند چرا که همه اقشار مختلف جامعه دل خوشی از جمهوری اسلامی ندارند! کوره اعدام آزادیخواهان را می خواهند گرم نگاه دارند چرا که رژیم اسلامی در بحران اقتصادی و سیاسی و هویتی است!
سران رژیم با اعدام فرزاد میخواهند زهر چشم از همه وجدان های انسانی بگیرند!
به یاری دایه سلطنه رضائی مادر فرزاد بشتابید! برای نجات خودمان فرزاد را نجات دهیم! سران رژیم ترحم سرشان نمیشود، سران رژیم در حد خواهش و تمنا نیستند! جان فرزاد و آینده مبارزه فقط با اتحاد و مبارزه گره خورده است!
به هر طریق ممکن برای نجات جان فرزاد اقدام کنید.
د وشنبه 02 مارس 2009 – 11.12. 1387
رضا کمانگر

www.r-kamangar.com

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

برای ارسال نظر : بعد از نوشتن نظرتان در انتخاب نمایه یک گزینه را انتخاب کنید در صورتی که نمیخواهید مشخصات تان درج شود " ناشناس" را انتخاب نموده و نظر را ارسال کنید در صورت مواجه شدن با پیغام خطا دوباره بر روی دکمه ارسال نظر کلیک کنید.
مطالبی که حاوی کلمات رکيک و توهين آمیز باشد درج نميشوند.

 

Copyright © 2009 www.eshterak.net